AACSB accredited AMBA accredited
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Oferta

Oferta letnich praktyk w firmie Lech Consulting Sp. z o.o. w Toruniu

Szczegółowa oferta znajduje się w załączonym pliku. Zapraszamy.

Oferta praktyk


Praca w firmie Belma Accessories Systems Sp. z o.o. w Bydgoszczy

BAS to największy w regionie producent i eksporter wyrobów z blach, zatrudniający 1100 pracowników.

Obecnie Firma BASS ma dwie oferty, mianowicie dla pracownika ds. controlligu i ds. finansów.

Szczegółowa oferta znajduje się w załączonych plikach.

Ogłoszenie controlling_BAS_03.2021 (24 KB)

Ogłoszenie finanse_BAS_03.2021 (55 KB)


Staż / praktyki w Kancelarii Rachunkowości w Inowrocławiu

Bardzo ciekawe, sprawdzone i uwaga – płatne praktyki!

Szczegółowa oferta znajduje się w załączonym pliku.

Oferta płatnych praktyk/stażu.


Staż w przedsiębiorstwie Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
dla studentów II roku II stopnia
kierunku Finanse i Rachunkowość
w Dziale Kontrolingu od 15.07.2020 r.

Po odbytym stażu przewidywane jest zatrudnienie.

Szczegółowa oferta znajduje się w załączonym pliku.

Ogłoszenie_staż – Dział Kontrolingu (16 KB)


Praktyki w przedsiębiorstwie Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

Ciekawe i rekomendowane praktyki od zaraz…

Szczegółowa oferta znajduje się w załączonym pliku.

Ogłoszenie_praktyki – pion ekonomiczny i inwestycyjny (16 KB)


Ciekawe i sprawdzone praktyki / staże w dziale księgowości Firmy GP People w Toruniu

W ramach programu praktyk / stażu, realizowanego w centrali Firmy GP People w Toruniu, możliwe jest zdobycie wiedzy w zakresie:
*   podstaw pracy w systemie księgowym Enova,
*   wprowadzania faktur do systemu,
*   księgowanie przelewów,
*   zapoznanie z zasadami miękkiej  windykacji.

Firma od kandydatów oczekuje:
*   znajomości podstaw rachunkowości,
*   bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (Excel),
*   zaangażowania i skrupulatności,
*   analitycznego myślenia,
*   pozytywnego nastawienia i chęci zdobywanie wiedzy.

Ponadto Firma przewiduje możliwość przedstawienia oferty pracy osobom, które uzyskają pozytywną rekomendację po zakończeniu programu praktyk / stażu.

Kontakt:

Hanna Bielicka-Adamczyk | hr specialist
mail. hbielicka@gppeople.pl | kom. +48 609619760 | tel. +48 56 6510468
GP People centrala | ul. Kościuszki 71, 87-100 Toruń


Praktyki w Toruńskim Centrum Świadczeń Rodzinie

Oferta praktyk w TCŚR (428 KB)


Praktyki / Staż w Firmie TZG Zapolex Sp. z o.o.

Firma TZG Zapolex Sp. z o.o. poszukuje stażysty / praktykanta – Toruń.

Na stanowisko administracyjno-biurowe z naciskiem na ochronę środowiska.

Zakres obowiązków i odpowiedzialności:

Zbieranie i raportowanie danych.
Prowadzenie i analiza statystyk z zakresu ochrony środowiska.
Pomoc w sporządzaniu raportów środowiskowych.

Oczekiwania:

student II/III roku.
samodzielność, odpowiedzialność oraz komunikatywność.
dobra znajomość pakietu MS Office.
mile widziana znajomość ISO 14001.


Praktyki na WNEiZ

Możliwość odbycia ciekawych praktyk przy tworzeniu nowego serwisu www naszego Wydziału. Zadaniem praktykanta będzie pomoc przy przeniesieniu zawartości obecnego serwisu na nową platformę. Mile widziana znajomość WordPress.

Elastyczne godziny pracy – dostosowane do indywidualnych możliwości praktykanta.

Podczas praktyk nauczysz się, jak tworzyć nowoczesne serwisy www oparte na CMS.

Kontakt: witold.orzeszko@umk.pl


Praktyki w Biurze Karier UMK

Biuro Karier UMK zaprasza na praktyki studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.
Spędzisz z nami 160 godzin. Grafik ustalamy indywidualnie dostosowując go do twoich zajęć. Rozpoczęcie praktyk: październik. Podczas praktyk zdobędziesz doświadczenie w pracy asystenckiej, pogłębisz informacje na temat rynku pracy, HR i rekrutacji, rozwiniesz kompetencje miękkie np. organizacja pracy, komunikacja. Wyślij CV na adres Izabela.Rutkowska@umk.pl


Praktyki w Zespole ds. akredytacji międzynarodowej AACSB

Zespół  ds. akredytacji międzynarodowej AACSB zaprasza na praktyki studentów Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania.

Zadaniem praktykantów będzie pomoc przy zbieraniu, aktualizacji, analizie i opracowywaniu informacji związanych z akredytacją.

Zapewniamy elastyczne godziny pracy, przyjazną atmosferę i różnorodny zakres obowiązków. Każdy znajdzie coś dla siebie. Większość prac można wykonać w sposób zdalny.

Zapraszamy w szczególności:

  • miłośników przeszukiwania zasobów Internetu, którzy chcieliby wykorzystać swój zmysł detektywistyczny do śledzenia losów absolwentów Wydziału,
  • wielbicieli analizy danych, interpretowania wyników i tworzenia wykresów, dotyczących różnych aspektów funkcjonowania Wydziału,
  • pasjonatów badań marketingowych, chcących sprawdzić się w roli badacza.

 

Mile widziana znajomość pakietu MS Office.

Startujemy już w czerwcu, ale możesz dołączyć w dogodnym dla Ciebie terminie.

Kontakt: Iwona Müller-Frączek, muller@econ.umk.pl