Marketingowy
Dlaczego warto wybrać ten moduł?
Naszym celem jest przekazanie studentom jak najwięcej praktycznej wiedzy z zakresu marketingu, dlatego większość oferowanych zajęć ma charakter warsztatowy. Nasi studenci nabywają umiejętność projektowania i realizacji szerokiej gamy działań marketingowych. Uczą się m.in. jak zaprojektować systemy identyfikacji wizualnej firmy, jak zaplanować wprowadzenie nowych produktów na rynek, jak realizować jakościowe badania marketingowe, które swoje korzenie mają w badaniach psychologicznych a nie statystycznych. Dla wybranych przedsiębiorstw projektują kampanie reklamowe, strategie public relations oraz działania z zakresu sponsoringu. Poznają, jak można marketing wykorzystać w celach społecznych oraz w zarządzaniu personelem firmy. Poznają specyfikę marketingu w działalności usługowej i handlowej, odkrywają tajniki technik merchandisingowych wykorzystywanych przez sieci handlowe. Uczą się, jak przygotować strategiczne plany marketingowe, jak badać satysfakcję klienta oraz tworzyć projekt programu lojalnościowego. Poznają specyfikę zachowań nabywców na rynku w powiązaniu ze współczesnymi problemami gospodarczymi i nabywają umiejętność wskazania możliwości ich praktycznego wykorzystania w realnych procesach, sprzyjających rozwiązaniu konkretnych problemów organizacji. Stawiamy na konwersacyjną formę zajęć, która pozwala na przełamywanie barier i kształtowanie umiejętności komunikacyjnych, które są niezmiernie cenioną umiejętnością na rynku pracy, zwłaszcza jeśli chodzi o pracowników realizujących działania marketingowe. Obserwując zmiany, jakie zachodzą w praktyce biznesowej i w teorii marketingu, stale aktualizujemy treści zajęć oraz wprowadzamy nowe formy dydaktyczne.
Co po studiach?
Kończąc moduł marketingowy znajdziesz pracę w każdym typie organizacji, w której ważne jest poznawanie i zaspakajanie potrzeb klienta oraz budowanie z nim trwałych i pozytywnych relacji.
Możesz pracować:
- w działach marketingu różnorodnych organizacji (przedsiębiorstw, instytucji non-profit),
- w marketingowych agencjach usługowych (agencjach public relations, reklamowych, medialnych, badawczych),
- na stanowiskach: specjalista ds. marketingu i handlu, specjalista ds. reklamy, specjalista ds. public relations, specjalista ds. sprzedaży, menedżer marki, doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych, menedżer produktu i wielu innych.
Możesz też kontynuować studia wybierając oferowaną przez nas na II stopniu specjalność: Nowoczesny marketing.
Zobacz także: