AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Inauguracja roku dla studentów studiów niestacjonarnych

Zdjęcie ilustracyjne
fot. Andrzej Romański, Dział Promocji i Informacji UMK

Serdecznie zapraszamy na Wydziałową Inaugurację Roku Akademickiego 2019/2020 dla studentów studiów niestacjonarnych,
która odbędzie się 26 października 2019 r. o godz. 9.00  w Auli WNEiZ, przy ul. Gagarina 13A. Podczas uroczystości nastąpi immatrykulacja studentów I roku.

Po inauguracji odbędzie się spotkanie organizacyjne z Prodziekanem ds. Studentów, dr. R. Lorenczewskim oraz przedstawicielami Samorządu Studenckiego, Biura Karier, Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych, Biura Programów Międzynarodowych i przeprowadzone zostanie podstawowe szkolenie z Uniwersyteckiego Systemu Obsługi Studiów (w tym rejestracji na zajęcia). Po szkoleniu przewidziano wykład nt. Savoir-vivre i dobrych manier w uczelni wyższej, który poprowadzi mgr Ewelina Kruźlak
Obecność na inauguracji i we wszystkich spotkaniach oraz wykładzie jest obowiązkowa.

W dniu 26 października 2019 r. do godz. 14.00 w Dziekanacie WNEiZ w Toruniu, ul. Gagarina 13 A, studenci będą mogli odebrać legitymację studencką oraz pozostałe dokumenty. Porządek wydawania dokumentów:

  • pokój 41 - dr Iwona Salejko-Szyszczak: zarządzanie I rok I stopnia, logistyka I rok I stopnia
  • pokój 45A - mgr Beata Kozłowska: zarządzanie I rok II stopnia
  • pokój 21 - mgr Renata Talacha: finanse i rachunkowość I rok I i II stopnia, komunikacja i psychologia w biznesie

Jednocześnie prosimy o niezwłoczne założenie konta na serwerach UMK - można tego dokonać przez formularz dostępny na stronie Uczelnianego Centrum Informatycznego.

 Indywidualny numer konta do wpłat za studia znajduje się w systemie USOSweb w zakładce płatności. 
Ostateczny termin wpłaty I raty za studia to 31 października 2019 r., pozostałych to 15 dzień każdego miesiąca od listopada do maja 2020 r.  Od roku akademickiego 2019/20 obowiązuje miesięczny system wpłat (8 rat).

 Wnioski o Stypendium Rektora można złożyć w Rektoracie, 4 piętro, p. 408, ul. Gagarina 11, Toruń, ostatni termin 26 października br. (sobota) od godziny 9:00 do 14:00 – dla studentów studiów niestacjonarnych.

Wnioski o Stypendium Socjalne  przyjmowane są w pomieszczeniu Wydziałowej Komisji Stypendialnej między salami VIII i IX tzw. Akwarium  ul. Gagarina 13A, Toruń, w dniu 26 października br. (sobota) od godziny 9:00 do 14:00 – ostatni sobotni termin dla studentów studiów niestacjonarnych.

Na stronie Wydziału w zakładce "Plany zajęć", umieszczony został szczegółowy plan zajęć na semestr zimowy roku akademickiego 2019/2020. 

pozostałe wiadomości