Formularz zgłaszania wydarzeń organizowanych przez pracowników i studentów WNEiZ UMK
Pracownicy i studenci WNEiZ licznie angażują się w organizację konferencji, konkursów, szkoleń, warsztatów, wydarzeń charytatywnych, wykładów otwartych, targów, debat publicznych oraz innych inicjatyw mających na celu upowszechnianie wyników badań, wspieranie procesu dydaktycznego oraz wzmacnianie relacji Wydziału z krajowym i zagranicznym środowiskiem naukowym oraz otoczeniem społeczno-gospodarczym.
Formularz zgłaszania wydarzeń służy ewidencjonowaniu tych inicjatyw oraz stanowi narzędzie do zbierania danych niezbędnych do cyklicznego pomiaru stopnia realizacji strategii WNEiZ. Dlatego jego wypełnianie przez organizatorów wydarzeń jest kluczowe.
Zgłoszenie wydarzenia poprzez formularz powinno nastąpić co najmniej 7 dni przed jego realizacją. W terminie do 14 dni po wydarzeniu należy dostarczyć listę uczestników (lub informację o szacunkowej liczbie uczestników, jeśli sporządzenie listy według załączonego wzoru nie jest możliwe) do p. Barbary Jóźwik, BIZNESHUB, pok. 34.
Lista uczestników wydarzenia (157 KB)


ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń