
IN OUT™ – pierwsza w regionie konferencja marketingowa odbędzie się 25 września 2025 roku w Toruniu. Wydarzenie zgromadzi około 300 uczestników i 12 prelegentów – praktyków z czołowych marek i agencji, takich jak Samsung, IKEA, Kubota, Brand24, VML, DDOB, Bluerank czy Tears of Joy. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu jest partnerem tego wydarzenia.
Konferencja adresowana jest do marketerów, przedsiębiorców, studentów oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi narzędziami komunikacji i sprzedaży. Celem wydarzenia jest przekazanie praktycznej wiedzy oraz stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów branżowych.
Program IN OUT™ obejmuje wystąpienia dotyczące m.in.:
-
tworzenia kampanii dostosowanych do dynamicznych zmian społecznych,
-
psychologicznych strategii cenowych wspierających wzrost zysków,
-
innowacyjnego podejścia do mediów społecznościowych i tzw. social search,
-
budowania długofalowej współpracy z influencerami,
-
wykorzystania sztucznej inteligencji w monitoringu internetu i analizie danych,
-
produkcji efektywnego video contentu bez konieczności angażowania dużych budżetów.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.:
-
Paweł Dąbrowski (Kubota) – KUBOTA – od bazaru do mainstreamu,
-
Karolina Martyniuk (IKEA) – Jak jedna noc może zmienić wszystko… w sprzedaży. Czyli Category Entry Points w praktyce,
-
Mikołaj Winkiel (Brand24) – AI w monitoringu Internetu – jak to naprawdę działa?,
-
Martyna Kałuzna (VML) – Trendowisko: jak tworzyć kampanie, które rezonują z odbiorcami?,
-
Magdalena Sielachowicz-Nowakowska (Samsung) – tytuł wystąpienia zostanie ogłoszony wkrótce.
Konferencja odbędzie się w Klubie „Od Nowa” w Toruniu. Oprócz części merytorycznej przewidziano także strefę networkingową oraz przestrzeń partnerską.
Więcej informacji oraz bilety dostępne są na stronie: www.inout.marketing