AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Praktycznie o marketingu po raz drugi

Grafika: logo konferencji, komputer

Katedra Zachowań Organizacyjnych i Marketingu UMK w Toruniu serdecznie zaprasza na drugą edycję konferencji łączącej świat nauki ze światem biznesu E! MARKETING - praktycznie o marketingu. Wydarzenie w formie zdalnej rozpocznie się 5 kwietnia 2022 roku o godzinie 10:00. 

E! MARKETING to uniwersytecka konferencja poświęcona e-marketingowi, mająca zgrywalizowaną i interaktywną formułę, wychodząca poza ramy typowych konferencji naukowych. Wydarzenie to jest organizowane przez pracowników i studentów naszego Wydziału i ma na celu zbliżenie przedstawicieli środowiska naukowego z reprezentantami praktyki gospodarczej.

Konferencja dedykowana jest praktykom biznesu, naukowcom z dziedziny marketingu, studentom kierunków związanych z marketingiem oraz wszystkim osobom zajmującym się szeroko pojętą komunikacją marketingową, dążącym do zdobywania nowej wiedzy i wymiany inspiracji w tym zakresie.

Tematyka wystąpień obejmuje szeroko rozumianą komunikację marketingową za pośrednictwem Internetu. Wydarzenie odbędzie się w wirtualnej przestrzeni Wydziału. Weźmie w nim udział 6 prelegentek i prelegentów - praktyczek i praktyków występujących na największych konferencyjnych scenach w Polsce, którzy w krótkich – około 20-minutowych - prezentacjach będą mogli podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu wykorzystania Internetu w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej oraz budowaniu marki własnej. W gronie ekspertek i ekspertów znaleźli się:

  • Sylwia Chmielewska: Pokaż, a zapamiętam. O myśleniu wizualnym w biznesie.
  • Aleksander Małachowski: Od inżyniera do artysty poprzez Instagram (i nie tylko)
  • Anna Ledwoń-Blacha: Budowanie silnych społeczności podstawą działania marek
  • Magda Piórkowska: Jak tworzyć efektywne lejki sprzedażowe
  • Maja Strzelecka: Freelancer płakał, jak rzucał etat
  • Wiesław Teofilak: Jak personal i employer branding reorganizują tradycyjny marketing?
  • Eunika Jedynak: Jak budować zaangażowaną społeczność?

Pozostałe informacje organizacyjne dostępne są na dedykowanej stronie wydarzenia. Streaming dostępny będzie na stronie internetowej Wydziału oraz na Facebooku.

W tym roku, konferencja zostanie rozszerzona o drugi dzień "NAUKOWO O MARKETINGU", skierowany do studentek i studentów, którzy chcą podzielić się wynikami swoich badań naukowych w dziedzinie marketingu. Streaming z tego dnia także dostępny będzie na stronie Wydziału oraz na Facebooku. 

Organizatorami wydarzenia są pracownicy Katedry Zachowań Organizacyjnych i Marketingu – dr Joanna Petrykowska oraz mgr Mariusz Lewandowski wraz ze studentami III roku komunikacji i psychologii w biznesie.  Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i nie wymaga uprzedniej rejestracji, chyba, że chcesz otrzymać paczkę konferencyjną - link do zapisu. 

pozostałe wiadomości