AACSB accredited AMBA accredited
Kontaktul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600

Wirtualne rozmowy o satysfakcji

obrazek:

20 kwietnia 2020 roku odbyła się druga edycja ogólnopolskiej konferencji poświęconej zagadnieniu satysfakcji w biznesie "Porozmawiajmy o satysfakcji" zorganizowana przez Katedrę Zachowań Organizacyjnych i Marketingu naszego Wydziału wraz ze Studenckim Kołem Marketingu. Na wirtualnej scenie wystąpiło 14 ekspertów z Polski i świata, którzy poruszyli tematykę satysfakcji z różnych perspektyw i branż.

W trakcie wydarzenia swój pogląd na satysfakcję zaprezentowali pracownicy naszego Wydziału: prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś (Wolontariat pracowniczy, czyli satysfakcja 360 stopni), dr Krzysztof Celuch (Satysfakcja w biznesie) oraz mgr Mariusz Lewandowski (Jak budować satysfakcję klienta w social media?).

Obok nich, uczestnicy konferencji mogli posłuchać głównie przedstawicieli branży eventów i hotelarstwa, m.in. prof. Barbarę Neuhofer z FH Salzburg, Agnieszkę Słowik (Flower Tower), Żanetę Berus (iIn2Win Business Consulting), Izabelę Sałamachę (ekspert ds. komunikacji w obszarze healthcare & CSR ), Krzysztofa Łobodzińskiego z Radia Kolor 103 FM oraz Agnieszkę Krajnik z Provident SA. Pierwszą część spotkania zakończył panel dyskusyjny, który moderowała redaktor naczelna portalu MeetingPlaner.pl, Magdalena Kondas. 

Zapis ze spotkania dostępny jest na stronie Wydziału na Facebooku. 

Wydarzenie na Facebooku

pozostałe wiadomości