AACSB accredited AMBA accredited
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Szkolenie “Zarządzanie sobą”

TEMATYKA

W ramach zadania realizowane będą ogólnouniwersyteckie szkolenia z zakresu “Zarządzania sobą”.

Tematyka szkoleń będzie dostosowana do grup pracowników wskazanych poniżej – szkolenia kompetencyjne dla kadry administracyjnej  i szkolenia menedżerskie dla kadry kierowniczej.

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników kompetencji i rozwinięcie umiejętności w zakresie profesjonalnej i podtrzymującej relację komunikacji, efektywnej współpracy w różnorodności, radzenia sobie ze stresem w pracy, doskonalenia efektywności w oparciu o rozwój wybranych kompetencji społecznych, właściwego komunikowania w trudnych sytuacjach, zarządzania sobą w czasie i doskonalenia jakości obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego) lub zarządzania zespołem (w grupie kadry kierowniczej) – co przekładać się będzie na większą efektywność pracy pracowników na stanowiskach administracyjnych i kierowniczych UMK i lepszą organizację pracy w strukturach uczelni oraz wyższą jakość współpracy pracowników uczelni.

Stanowiska kierownicze
(Grupa Kier)
Stanowiska administracyjne
(Grupa AIB, Grupa PrO)
motywacja do pracy, zarządzanie pracą/sobą/czasem, zarządzanie zespołem, delegowanie zadań, zarządzanie informacją, poprawa komunikacji motywacja do pracy, zarządzanie pracą/sobą/czasem,  zarządzanie informacją, poprawa komunikacji

 

Rozwijane kompetencje i kwalifikacje:

Grupa Kier Grupa AIB Grupa PrO
asertywność i zdolności komunikacyjne v v v
radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu (perspektywa osobista) v v v
umiejętność współpracy v v v
wzrost jakości obsługi klienta (student/pracownik) v v v
zarządzanie zespołem v
motywowanie pracowników i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu pracowników v
delegowanie zadań v

Efekty uczenia się: umiejętności komunikacyjne, postawa asertywna, umiejętność pracy w warunkach stresu, innowacyjne metody rozwiązywania problemów i rozmów z trudnym klientem, zarządzanie czasem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.

Weryfikacja osiągnięcia efektów: test/ ankieta/ case study

 

Zobacz zakres tematyczny szkolenia:

Grupa Kier (148 KB)

Grupa AIB (149 KB)

Grupa PrO (149 KB)

 

GRUPA DOCELOWA

Szkolenia skierowane są do osób zatrudnionych w UMK w ramach umowy o pracę i należących do wskazanych grup:

1) KADRA KIEROWNICZA UMK (Grupa Kier):

  • pracownicy zatrudnieni na stanowisku: kanclerz, zastępca kanclerza, kwestor, zastępca kwestora, główny specjalista, kierownik/ dyrektor komórki administracji lub innej jednostki organizacyjnej, zastępca kierownika/ dyrektora,
  • pracownicy zatrudnieni na wyodrębnionych organizacyjnie samodzielnych stanowiskach administracji,
  • pracownicy pełniący funkcję kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora,
  • nauczyciele UMK pełniący funkcję kierowniczą (rektor, prorektor, dziekan, prodziekan, przewodniczący rady dyscypliny naukowej, dyrektor instytutu, dyrektor szkoły doktorskiej) lub pełniący funkcję pełnomocnika Rektora, zastępcy dyrektora instytutu, kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora, a także pełniący funkcje administracyjne.

 

2) KADRA ADMINISTRACYJNA UMK, tj. pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zatrudnieni w grupach określonych w Statucie UMK, na stanowiskach, o których mowa w § 10 Regulaminu Organizacyjnego UMK, czyli:

a) Grupa AIB:

  • pracownicy zatrudnieni w grupie pracowników administracji na stanowisku: starszy specjalista, specjalista, referent, audytor wewnętrzny, pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych, inspektor ochrony danych osobowych, broker innowacji, rzecznik patentowy, radca prawny, starszy inspektor ds. BHP, inspektor ds. BHP, główny specjalista ds. BHP, starszy specjalista ds. BHP, specjalista ds. BHP,
  • pracownicy zatrudnieni w grupie pracowników inżynieryjno-technicznych na stanowiskach: inżynieryjno-technicznych, informatyków, archiwistów,
  • pracownicy zatrudnieni w grupie bibliotekarzy na stanowiskach: starszy kustosz dyplomowany/starszy dyplomowany konserwator i restaurator dzieł sztuki, kustosz/kustosz konserwator i restaurator dzieł sztuki, starszy bibliotekarz/starszy konserwator i restaurator dzieł sztuki, bibliotekarz/konserwator i restaurator dzieł sztuki,

oprócz osób zatrudnionych na wyodrębnionych organizacyjnie samodzielnych stanowiskach administracji lub pełniących funkcję kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora.

b) Grupa PrO – pracownicy zatrudnieni w grupie pracowników obsługi na stanowisku: mistrz, starszy rzemieślnik/ starszy konserwator/ starszy introligator/ starszy drukarz, rzemieślnik/ konserwator/ introligator/ drukarz, kierowca, portier/ recepcjonista/ strażnik/ szatniarz, porządkowy, robotnik gospodarczy, ratownik wodny.

 

UWAGA: W przypadku, gdy stanowisko danej osoby daje możliwości zakwalifikowania do grupy Kier i AIB, osoba ta kwalifikowana jest w projekcie do grupy KADRA KIEROWNICZA UMK.

 

Planuje się objąć szkoleniami 1900 pracowników.

Udział w szkoleniach jest bezpłatny.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Liczebność grup: średnio 15 osób

Miejsce realizacji zajęć:
– WNEiZ – w odniesieniu do pracowników z kampusu toruńskiego (możliwa realizacja także w innych jednostkach UMK),
– Collegium Medicum – w odniesieniu do pracowników z kampusu bydgoskiego.

UWAGA: w sytuacji, gdy nie jest możliwe realizowanie zajęć stacjonarnych, zajęcia są realizowane w formie zdalnej na platformie MsTeams.

 

Schemat godzinowy 1 – przewiduje się 10 grup godzinowych tygodniowo, tj. zajęcia od poniedziałku do piątku w dwóch grupach godzinowych dziennie po 4 godziny dydaktyczne:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00-11:15 G1.1 G2.1 G3.1 G4.1 G5.1
11:45-15:00 G1.2 G2.2 G3.2 G4.2 G5.2

Konkretna grupa zajęciowa będzie miała zajęcia przez 10 tygodni po 4 godziny dydaktyczne w danej grupie godzinowej (łącznie 40 godzin dydaktycznych).

 

Schemat godzinowy 2 – przewiduje się 5 grup godzinowych tygodniowo, tj. zajęcia od poniedziałku do piątku po 8 godzin dydaktycznych w następujących grupach:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
08:00-15:00 (grupa Kier i AIB) G1.3 G.2.3 G3.3 G4.3 G5.3
07:15-14:00 (grupa PrO) G1.3 G2.3 G3.3 G4.3 G5.3

Konkretna grupa zajęciowa będzie miała zajęcia przez 5 tygodni po 8 godzin dydaktycznych w danej grupie godzinowej (łącznie 40 godzin dydaktycznych).

 

HARMONOGRAM

Szkolenia będą realizowane w turach. Terminy spotkań dla tury 2-11:

2023.02.03 Harmonogram cz1 Kier TOR całość (173 KB)

2023.02.03 Harmonogram cz2 Kier BYD całość (171 KB)

2023.04.03 Harmonogram cz3 AIB TOR całość (188 KB)

2023.02.03 Harmonogram cz4 AIB BYD całość (180 KB)

2023.01.05 Harmonogram cz5 PrO TOR całość (179 KB)

2022.11.07 Harmonogram cz6 PrO BYD całość (171 KB)

 

Szczegółowe harmonogramy dla poszczególnych grup dostępne są w poniższej tabeli.

Tura Okres Schemat godzinowy 1
(10 tygodni po 4 godziny dydaktyczne)
Schemat godzinowy 2
(5 tygodni po 8 godzin dydaktycznych)
1 02-04.2022 15 grup

2022.03.14 harmonogram Kier na stronę (247 KB)
2022.04.21 Harmonogram AIB na stronę (293 KB)
2022.04.03 Harmonogram PrO na stronę (275 KB)

2 05-06.2022 15 grup

2022.05.27 Harmonogram cz1 Kier TOR edycja 2 na stronę (229 KB)
2022.05.27 Harmonogram cz2 Kier BYD edycja 2 na stronę (224 KB)
2022.06.08 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 2 na stronę (244 KB)
2022.06.22 Harmonogram cz4 AIB BYD edycja 2 na stronę (236 KB)
2022.06.24 Harmonogram cz5 PrO TOR edycja 2 na stronę (248 KB)
2022.05.20 Harmonogram cz6 PrO BYD edycja 2 na stronę (225 KB)

3 06-07.2022 7 grup

2022.06.27 Harmonogram cz1 Kier TOR edycja 3 na stronę (224 KB)
2022.07.05 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 3 na stronę (248 KB)
2022.07.04 Harmonogram cz5 PrO TOR edycja 3 na stronę (226 KB)

4 07-08.2022 6 grup

2022.08.11 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 4 na stronę (253 KB)

5 09.2022 15 grup

2022.08.26 Harmonogram cz1 Kier TOR edycja 5 na stronę (224 KB)
2022.09.14 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 5 na stronę (245 KB)
2023.01.05 Harmonogram cz4 AIB BYD edycja 5 na stronę (240 KB)
2022.10.12 Harmonogram cz5 PrO TOR edycja 5 na stronę (249 KB)
2022.10.07 Harmonogram cz6 PrO BYD edycja 5 na stronę (226 KB)

6 10-12.2022 16 grup

2022.12.02 Harmonogram cz1 Kier TOR edycja 6 na stronę (231 KB)
2022.11.22 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 6 na stronę (280 KB)
2022.10.27 Harmonogram cz5 PrO TOR edycja 6 na stronę (255 KB)
2022.12.02 Harmonogram cz6 PrO BYD edycja 6 na stronę (240 KB)

7 01-03.2023 16 grup

2023.02.03 Harmonogram cz1 Kier TOR edycja 7 na stronę (229 KB)
2023.01.20 Harmonogram cz3 AIB TOR edycja 7 na stronę (275 KB)
2023.01.12 Harmonogram cz5 PrO TOR edycja 7 na stronę (245 KB)

8 03-05.2023 16 grup
9 05-06.2023 16 grup
10 07-08.2023 5 grup
11 08-09.2023 5 grup (termin rezerwowy)

 

PROWADZĄCY

Zajęcia będą prowadzone przez zewnętrzne firmy szkoleniowe wybrane zgodnie z odpowiednią procedurą.

Edycja 1

1) Grupa Kier (Toruń, Bydgoszcz): Free City Group Adam Zajchowski
2) Grupa AIB (Toruń, Bydgoszcz): IBD Business School sp. z o.o.
3) Grupa PrO (Toruń, Bydgoszcz): IBD Business School sp. z o.o.

Edycja 2-11

1) Grupa Kier (Toruń): SEKA SA Oddział Bydgoszcz
2) Grupa Kier (Bydgoszcz): SEKA SA Oddział Bydgoszcz
3) Grupa AIB (Toruń): ZATORSKI Consulting Wojciech Zatorski
4) Grupa AIB (Bydgoszcz): Publico Anna Kornacka
5) Grupa PrO (Toruń): ZATORSKI Consulting Wojciech Zatorski
6) Grupa PrO (Bydgoszcz): SEKA SA Oddział Bydgoszcz

 

WARUNKI UKOŃCZENIA

– minimum 80% obecności na zajęciach,
– zaliczenie post testu (na ostatnich zajęciach) – uzyskanie nie mniej punktów niż w ramach pre-testu (na pierwszych zajęciach).

 

POTWIERDZENIE UKOŃCZENIA

Zaświadczenie ukończenia szkolenia.

 

KONTAKT

REGULAMIN UDZIAŁU I DOKUMENTY ZGŁOSZENIOWE