AACSB accredited AMBA accredited
ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Studia podyplomowe “administracja publiczna”

UWAGA: Zgłoszenia chęci udziału w studiach podyplomowych należy przesyłać na adres kanclerz@umk.pl.

 

Studia podyplomowe w zakresie administracji publicznej są prowadzone przez Wydział Prawa i Administracji.

 

TEMATYKA

Plan studiów Administracja publiczna (122 KB)

Program studiów Administracja publiczna (204 KB)

 

GRUPA DOCELOWA

Studia skierowane są do osób zatrudnionych na UMK w ramach umowy o pracę, będących absolwentami studiów wyższych dowolnego kierunku studiów, należących do:

1) KADRY KIEROWNICZEJ UMK:

  • pracownicy zatrudnieni na stanowisku: kanclerz, zastępca kanclerza, kwestor, zastępca kwestora, główny specjalista, kierownik/ dyrektor komórki administracji lub innej jednostki organizacyjnej, zastępca kierownika/ dyrektora,
  • pracownicy zatrudnieni na wyodrębnionych organizacyjnie samodzielnych stanowiskach administracji,
  • pracownicy pełniący funkcję kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora,
  • nauczyciele UMK pełniący funkcję kierowniczą (rektor, prorektor, dziekan, prodziekan, przewodniczący rady dyscypliny naukowej, dyrektor instytutu, dyrektor szkoły doktorskiej) lub pełniący funkcję pełnomocnika Rektora, zastępcy dyrektora instytutu, kierownika/ dyrektora (jednostek organizacyjnych Uniwersytetu lub ich wewnętrznych jednostek organizacyjnych) lub zastępcy kierownika/ dyrektora, a także pełniący funkcje administracyjne.

2) KADRY ADMINISTRACYJNEJ UMK, tj. pracownicy niebędący nauczycielami akademickimi zatrudnieni w grupach określonych w Statucie UMK, na stanowiskach, o których mowa w § 10 Regulaminu Organizacyjnego UMK, w sytuacji uzasadnionej interesem lub planami uczelni.

 

Studiami zostanie objętych 20 pracowników.

Dla uczestników edycji realizowanej w ramach projektu udział w studiach jest bezpłatny.

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Liczebność grupy: 20 osób

Miejsce realizacji zajęć: Collegium Medicum, Bydgoszcz

Termin realizacji: 10.2022-09.2023

 

Zajęcia zostaną zrealizowane w trakcie 18 zjazdów:
– sobota 9 godz. zajęciowych godz. 08:00-16:00.

 

HARMONOGRAM

plan administracja publiczna 2022_2023 2022.11.07 sem1 (273 KB)

plan administracja publiczna 2022_2023 2022.11.07 sem2 (245 KB)

 

PROWADZĄCY

Zajęcia prowadzone przez specjalistów z UMK oraz przez praktyków spoza UMK.

 

WARUNKI UZYSKANIA ŚWIADECTWA UKOŃCZENIA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

– minimum 80% obecności na zajęciach,
– uzyskanie zaliczeń, egzamin końcowy.

 

POTWIERDZENIE UKOŃCZENIA

świadectwo ukończenia studiów podyplomowych potwierdzające uzyskanie kwalifikacji podyplomowych.

 

KONTAKT