AACSB accredited AMBA accredited
Kontakt ul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Seminaria magisterskie

prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś

1. Zachowania organizacyjne i psychologia zarządzania, np.:

  • praca zespołowa i mechanizmy grupowe w organizacji,
  • relacje interpersonalne w organizacji,
  • psychologiczne narzędzia wpływu i ich wykorzystanie w zarządzaniu,
  • komunikacja w organizacji,
  • władza i przywództwo w organizacji,
  • kultura organizacyjna,
  • wpływ kultury narodowej na zachowania ludzi w organizacjach,
  • negocjacje w biznesie,
  • psychologia zachowań konsumenckich,
  • etc.

2. Inne tematy związane z zarządzaniem organizacją, np.

  • zarządzanie wiedzą i kapitał intelektualny w organizacji,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji (systemy motywacyjne, oceny pracownicze, system szkoleń…),
  • struktury organizacyjne,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • etc.

Ważna informacja: seminarium jest traktowane jako przedmiot w ramach kierunku Management (Master’s Diploma Seminar 1100-12-M21-0-Semin), ale praca może być pisana zarówno w języku angielskim, jak i polskim.

 

dr hab. Justyna Łapińska, prof. UMK

  • Handel zagraniczny, transakcje handlu zagranicznego, negocjacje handlowe, promocja eksportu.
  • Marketing międzynarodowy i globalny. Różnice kulturowe w działaniach marketingowych na wybranych rynkach zagranicznych.
  • Marketing ekologiczny.
  • Marketing polityczny.
  • Marketing internetowy.
  • Marketing terytorialny.
  • Marketing usług.
  • Strategie marketingowe przedsiębiorstw.

dr hab. Dawid Szostek, prof. UMK

  • Badanie opinii pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa….
  • Marketing społeczny na przykładzie kampanii …
  • Marketing personalny na przykładzie przedsiębiorstwa …
  • Pomiar satysfakcji i lojalności pracowników w przedsiębiorstwie …
  • Pomiar satysfakcji i lojalności klientów w przedsiębiorstwie …
  • Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa na przykładzie …
  • Badanie marketingowe nt … w przedsiębiorstwie …
  • Partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie…
  • Analiza SWOT z wykorzystaniem wywiadów/badań ankietowych dla obszaru powiatu/gminy, etc.
  • Kontrproduktywne/patologiczne zachowania w/na przykładzie … (w tym: pracoholizm, kradzieże pracownicze, wypalenie zawodowe, mobbing, etc.)
  • ewentualnie swoje propozycje

dr Iwona Escher

  • Planowanie oraz realizacja badań marketingowych z zastosowaniem metod ankietowych oraz wywiadu kwestionariuszowego (osobistego, telefonicznego, internetowego). Budowa kwestionariuszy ankietowych i kwestionariuszy wywiadu.
  • Planowanie oraz realizacja badań marketingowych z zastosowaniem metod i technik badań jakościowych (wywiady grupowe, pogłębione wywiady indywidualne, obserwacje, techniki projekcyjne).
  • Wykorzystanie CAQDAS w analizie danych pozyskiwanych w badaniach jakościowych – dostępne oprogramowania, ich możliwości, plusy i mankamenty ich wykorzystania.
  • Polski rynek badań marketingowych – stan, tendencje, aktualne problemy i wyzwania.
  • Nowoczesne metody pozyskiwania danych w badaniach marketingowych oparte o wykorzystanie Internetu i technologii mobilnych.
  • Marketing w organizacjach komercyjnych i niekomercyjnych, w tym m.in.: zarządzanie marką produktu, rebranding marki, relaunch marki; kształtowanie polityki promocyjnej (reklama, public relations wewnętrzny i zewnętrzny, sponsorowanie, promocja konsumencka i handlowa, promocja osobista); system całościowej identyfikacji organizacji; budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; merchandising producenta i merchandising dystrybutorów.
  • Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów / social media w działaniach marketingowych organizacji komercyjnych i niekomercyjnych.
  • Rynkowe zachowania konsumentów – charakterystyka, uwarunkowania.
  • Cechy współczesnego konsumenta. Konsument w sieci. Screenagers. Konsumenci generacji baby boomers, konsumenci pokolenia X, pokolenia Y, pokolenia Z – odmienności wyznawanych wartości,  oczekiwań i zachowań rynkowych (oraz i ich uwarunkowania).
  • Współczesne mikro- i megatrendy konsumenckie – uwarunkowania sprzyjające ich powstawaniu, przejawy ich rozwoju, implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw.

dr Joanna Petrykowska

  • Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
  • Strategie marketingowe przedsiębiorstw (przemysłowych, handlowych, usługowych, banków i firm ubezpieczeniowych, organizacji non-profit).
  • Promocja (public relations, reklama, promocja uzupełniająca – konsumencka i handlowa, promocja osobista).
  • Strategie konkurencji.
  • Strategia produktowa przedsiębiorstwa.
  • Strategia cenowa w przedsiębiorstwie.
  • Strategia dystrybucji.
  • Marketing w handlu.
  • Marketing usług.
  • Zachowania nabywców.
  • Satysfakcja i lojalność nabywców, programy lojalnościowe.
  • Zarządzanie relacjami z klientem – CRM.
  • Badania marketingowe (metody, zastosowanie).
  • Logistyka, zarządzanie procesami logistycznymi, zarządzanie logistyczne.