AACSB accredited AMBA accredited
Kontaktul. Gagarina 13a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 4600
zdjęcie nagłówkowe

Seminaria licencjackie

prof. dr hab. Aldona Glińska-Neweś

1. Zachowania organizacyjne i psychologia zarządzania, np.:

  • praca zespołowa i mechanizmy grupowe w organizacji,
  • relacje interpersonalne w organizacji,
  • psychologiczne narzędzia wpływu i ich wykorzystanie w zarządzaniu,
  • komunikacja w organizacji,
  • władza i przywództwo w organizacji,
  • kultura organizacyjna,
  • wpływ kultury narodowej na zachowania ludzi w organizacjach,
  • negocjacje w biznesie,
  • psychologia zachowań konsumenckich,
  • etc.

2. Inne tematy związane z zarządzaniem organizacją, np.

  • zarządzanie wiedzą i kapitał intelektualny w organizacji,
  • zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji (systemy motywacyjne, oceny pracownicze, system szkoleń…),
  • struktury organizacyjne,
  • społeczna odpowiedzialność biznesu,
  • etc.

dr hab. Dawid Szostek, prof. UMK

  • Badanie opinii pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa…
  • Marketing społeczny na przykładzie kampanii …
  • Marketing personalny na przykładzie przedsiębiorstwa …
  • Pomiar satysfakcji i lojalności pracowników w przedsiębiorstwie …
  • Pomiar satysfakcji i lojalności klientów w przedsiębiorstwie …
  • Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa na przykładzie …
  • Badanie marketingowe nt … w przedsiębiorstwie …
  • Partycypacja pracowników w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie…
  • Analiza SWOT z wykorzystaniem wywiadów/badań ankietowych dla obszaru powiatu/gminy, etc.
  • Kontrproduktywne/patologiczne zachowania w/na przykładzie … (w tym: pracoholizm, kradzieże pracownicze, wypalenie zawodowe, mobbing, etc.)
  • ewentualnie swoje propozycje

dr Krzysztof Celuch

  • Zmiany i trendy w turystyce biznesowej.
  • Zarządzanie i strategie rozwoju polskiego przemysłu spotkań wedle regionów.
  • Innowacje i przedsiębiorczość w branży przemysłu spotkań.
  • Produktywność i koncentracja przestrzenna sektora turystyki biznesowej.
  • Bariery i czynniki sprawcze rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń biznesowych.
  • Rynek pracy w sektorze organizacji i zarządzania wydarzeniami.
  • Współpraca z branżą spotkań i wydarzeń – aspekt praktyczny oraz perspektywy rozwoju.
  • Zagadnienia odrębności: imprezy sportowe, wydarzenia kulturalne, spotkania i wystawy.
  • Podróże motywacyjne.
  • Systemy motywacji pracowników.
  • Marketing miejsc jako narzędzie do pozyskiwania spotkań i wydarzeń biznesowych dla danej destynacji.

dr Iwona Escher

  • Działania marketingowe (lub węziej – np. jedynie promocyjne, albo jeszcze węziej – np. tylko reklamowe) realizowane w przedsiębiorstwie X / w instytucji X / przy wprowadzeniu produktu marki X na polski rynek itp.
  • Wykorzystanie internetu / nowoczesnych mediów w działaniach marketingowych (lub węziej – np. jedynie promocyjnych, albo jeszcze węziej – np. tylko reklamowych) …. w przedsiębiorstwie X / w instytucji X / przy wprowadzaniu produktu marki X na rynek polski… itp.
  • Sposoby budowania relacji z klientami / budowania lojalności klienta / budowania wizerunku …w przedsiębiorstwie X,  w instytucji X… itp.
  • Całościowa identyfikacja przedsiębiorstwa X / instytucji X… itp.
  • Merchandising w sieci handlowej X / sklepie detalicznym X… itp.
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu.
  • Marketing zrównoważony.
  • Wolontariat pracowniczy jako obszar działań CSR przedsiębiorstwa.
  • Zrównoważona konsumpcja / zielone zachowania nabywców.
  • Inne tematy, zaproponowane przez studentów, mieszczące się w obszarze marketingu oraz koncepcji zrównoważonego rozwoju.

dr Joanna Flicińska-Turkiewicz

  • Kampanie społeczne jako sposób realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa.
  • Marketing społeczny na przykładzie kampanii…
  • Marketing internetowy.
  • Badania marketingowe w przedsiębiorstwie (ze szczególnym wykorzystaniem nowoczesnych technologii).
  • Psychologia reklamy.
  • Marketing międzynarodowy i globalny. Różnice kulturowe w działaniach marketingowych na wybranych rynkach zagranicznych.
  • Marketing w przedsiębiorstwach i organizacjach non-profit.
  • Sposoby budowania relacji z klientami / budowania wizerunku w przedsiębiorstwie.
  • Władza i przywództwo w organizacji, cechy skutecznych liderów.
  • Komunikacja w organizacji.
  • Praca zespołowa i mechanizmy grupowe w organizacji.
  • Rynkowe zachowania konsumentów.

dr Joanna Petrykowska

  • Wykorzystanie marketingu w organizacjach non-profit.
  • Wykorzystanie marketingu w sporcie.
  • Uwarunkowania marketingu wewnętrznego.
  • Zastosowanie mediów społecznościach w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.
  • Zachowania nabywców.
  • Handel elektroniczny.
  • Marketing w firmach usługowych.
  • Kształtowanie strategii promocji w przedsiębiorstwie.
  • Kształtowanie strategii cenowej w przedsiębiorstwie.
  • Kształtowanie strategii produktowej w przedsiębiorstwie.
  • Kształtowanie strategii dystrybucji w przedsiębiorstwie.
  • Obsługa klienta.
  • Lojalność i satysfakcja klienta.
  • Zarządzanie wartością dla klienta.