Pracownicy
dr hab. Krzysztof Celuch, prof. UMK
Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus1/8
Autorzy: Neuhofer Barbara, Egger Roman, Yu Joanne, Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: Designing experiences in the age of human transformation : an analysis of Burning Man.
Czasopismo: Annals of Tourism Research
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 91
Opis fizyczny: Art. no. 103310 S. 1-13, il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1016/j.annals
Impact Factor: 9.011
Punktacja MNiSW: 140.000
2/8
Autorzy: Neuhofer Barbara, Magnus Bianca, Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: The impact of artificial intelligence on event experiences : a scenario technique approach.
Czasopismo: Electronic Markets
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 31 no. 33
Opis fizyczny: S. 601-617, il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1007/s12525
Impact Factor: 4.765
Punktacja MNiSW: 140.000
3/8
Autorzy: Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: Customers' experience of purchasing event tickets : mining online reviews based on topic modeling and sentiment analysis.
Czasopismo: International Journal of Event and Festival Management
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 12 no. 1
Opis fizyczny: S. 36-50, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1108/IJEFM
Punktacja MNiSW: 70.000
4/8
Autorzy: Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: Event technology for potential sustainable practices : a bibliometric review and research agenda.
Czasopismo: International Journal of Event and Festival Management
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 12 no. 3
Opis fizyczny: S. 314-330, il., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1108/IJEFM
Punktacja MNiSW: 70.000
5/8
Autorzy: Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: Hashtag usage and user engagement on Instagram : the case of [hashtag]foodfestivals.
Czasopismo: Journal of Physical Education and Sport
Rocznik: 2021
Szczegóły: Vol. 21 suppl. 2
Opis fizyczny: Art. no. 120 S. 966-973, il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.7752/jpes
Punktacja MNiSW: 70.000
6/8
Autorzy: Neuhofer Barbara, Celuch Krzysztof, To Thuy Linh.
Tytuł oryginału: Experience design and the dimensions of transformative festival experiences.
Czasopismo: International Journal of Contemporary Hospitality Management
Rocznik: 2020
Szczegóły: Vol. 32 no. 9
Opis fizyczny: S. 2881-2901, tab.
Uwagi: 10.1108/IJCHM
Impact Factor: 6.514
Punktacja MNiSW: 140.000
7/8
Autorzy: Dedeoglu Bekir Bora, van Niekerk Mathilda, Weinland Jeffrey, Celuch Krzysztof.
Tytuł oryginału: Re-conceptualizing customer-based destination brand equity.
Czasopismo: Journal of Destination Marketing & Management
Rocznik: 2019
Szczegóły: Vol. 11
Opis fizyczny: S. 211-230, il., tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.1016/j.jdmm
Impact Factor: 4.279
Punktacja MNiSW: 140.000
8/8
Autorzy: Celuch Krzysztof, Glińska-Neweś Aldona, van Niekerk Mathilda.
Tytuł oryginału: The cross-cultural comparison of different communication styles among Convention and Visitors' Bureaus (CVB).
Czasopismo: International Journal of Contemporary Management
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 17 no. 4
Opis fizyczny: S. 27-43, il., tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.4467/24498939IJCM
Punktacja MNiSW: 14.000